Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá - 9:00 - 14:30
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
27.05.2020
PANELY
Vyslyšeli jsme Vaše přání a nově u nás najdete i panely na kombinování s teplákovinou a úplety. číst celé
03.04.2020
!!! nové telefoní číslo !!!
Vážení zákazníci, máme nové telefoní číslo +420 720 55 82 55! Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku v čase 9-14,30h. číst celé
24.09.2019
French Terry UNI
Nově pro vás máme French Terry teplákoviny s jemným počesem. Ideální látka na chladnější dny podzimu. Vhodná na mikiny, tepláčky, čepice i nákrčníky :... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nechte se od nás informovat o novinkách

Jednou za čas Vám pošleme přehled, co je u nás nového nebo Vás upozorníme, když bude zajímavá akce :-)

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

I.

Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

 

Šárka Miková – Galanterie miXsa

Leopoldova 2044/22

14 900  PRAHA 11


IČ: 70127026  DIČ: CZ 8161270150

zapsané v Živnostenském rejstříku MČ Praha 11

W: www.mixsa.cz

T: +420 720 55 82 55

E: siti-galanterie@seznam.cz

(dále jen „prodávající“)

 

Bankovní spojení:

Bankovní účet vedený u FIO bank, a.s.

37300373/2010 (pro platby v CZK)

IBAN: CZ7020100000000037300373, SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Adresa výdejního skladu:

Ringhofferovo náměstí 550

251 68  KAMENICE  1.patro

 

2. Objednávka zboží

Katalog zboží uvedený na stránkách www.mixsa.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek. Kupujícímu bude vždy potvrzena dostupnost zboží buď emailem nebo telefonicky. Podáním objednávky Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Cena v objednávce je vždy cena aktuální a konečná. Zákazník nemá nárok na další slevy (akční slevy), které nebyly platné v době uzavření objednávky.

Cena za dopravu bude zákazníkovi sdělena na základě jeho objednávky podle aktuálního ceníku dopravce. Zboží je po dohodě možné vyzvednout osobně.

  • upozorňujeme zákazníky, že u metrážového zboží (stříhaného na metry) může být prostřih-tzn. např.u objednávky 10m může být prostřih např. 4 a 6m. Snažíme se ovšem tomuto předcházet. Toto neplatí u látek, ty stříháme vždy vcelku.

3. Skladová dostupnost

Skladem - takto označené zboží je skutečně skladem ihned k odeslání.

Není skladem - zboží není skladem a nelze ho objednat

Expedujeme do 5ti dnů - zboží je skladem u dodavatele-objednáváme dle přání zákazníka

Očekáváme dodání - zboží je objednané na náš sklad a čekáme jeho dodání

4. Storno objednávky

Objednávku je možné zrušit telefonicky nebo e-mailem.

V případě uhrazení objednávky a následném stornu ze strany objednatele se účtuje administrativní poplatek ve výši 40Kč. Tento poplatek bude odečten od platby, která bude navrácena objednateli. Platba bude vrácena do 30ti dnů ode dne storna.

V případě storma objednávky ze strany dodavatele (není v našich silách dodat objednané zboží) se administrativní poplatek neúčtuje.

5. Platební podmínky

Zboží je možno uhradit vždy předem:

  • - předem bankovním převodem na výše uvedený bankovní účet
  • - platební brána - on-line bankovní převod
  • - platební brána - platební kartou
  • - NA DOBÍRKU ZBOŽÍ NEZASÍLÁME

6. Dodací podmínky

Zboží, které je skladem, je zpravidla odesíláno do 3 pracovních dnů od přijetí platby. V době naskladňování nového zboží či v období obchodní špičky (předvánoční období apod.) se doba expedice může prodloužit.

V případě platby předem je objednávka předána k expedici až po uhrazení celé částky za zboží na účet Dodavatele.

V případě, že zboží není skladem, nebo není skladem v dostatečném množství je Kupující informován e-mailem či telefonicky a je dohodnuta náhrada zboží. Pakliže se nezdaří kontakt s kupujícím, má prodávající právo zboží, které není skladem, vyřadit z objednávky.

Způsob dodání

Při zasílání zboží využíváme služeb kurýrní služby DPD nebo zásilkovou službu Zásilkovna.cz. Objednané zboží je před odesláním pečlivě zabaleno a pojištěno u vybraného přepravce. Pokud se Vám do rukou dostane poškozená zásilka, ihned tuto skutečnost reklamujte u přepravce.

  • Nejvýhodnější doručení na adresu ČR  - rychlé a spolehlivé doručení zásilky kurýrem obvykle do 2-3 pracovních dnů od podání. V rámci České republiky. Jednotná cena za zásilku: 0-3000Kč - 85Kč; od 3001Kč - 0Kč
  • Zásilkovna.cz - rychlé a spolehlivé doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obvykle do následujícího pracovního dne od podání. V rámci České republiky. Zásilka je pro Vás uložena 10 dní.                                         Jednotná cena za zásilku: 0-3000Kč - 59Kč; od 3001Kč - 0Kč
  • Zásielkovňa.sk - rychlé a spolehlivé doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo na Slovensku. Zásilka je pro Vás uložena 10 dní. Jednotná cena za zásilku 89,-Kč

  • Nejvýhodnější doručení na adresu SR - rychlé a spolehlivé doručení zásilky kurýrem obvykle do 3-4 pracovních dnů od podání. V rámci Slovenské republiky.Jednotná cena za zásilku:129Kč
  • Osobní odběr - pouze po předchozí domluvě v přesně stanovený čas! 0Kč (čas výdeje 8,30-15,30) Nemáme kamennou prodejnu, pouze e-shop. Vždy je nutné vyčkat na potvrzení Vámi vybraného času výdeje!
  • Česká pošta - Obyčejné psaní - slouží výhradně pro zaslání nažehlovacích obrázků. Zasíláme v malé obálce s váhou do 100g. Pokud bude chybně zvolena tato doprava, vyhrazujeme si právo na změnu dopravce, a to kurýr. Rozdíl poštovného bude doúčtován! Při platbě na fakturu Vám bude poštovné upraveno a vyúčtováno ve faktuře.

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma je v případě objednání zboží v jedné objednávce v hodnotě minimálně 3.001Kč. Slevu na poštovné nelze nárokovat zpětně pro budoucí doobjednávky!

Expedice a termín dodání

Vaše objednávka bude připravena do 3-5 pracovních dnů ode dne uhrazení platby a následně odeslána v závislosti na zvolené doručovací metodě.

Termín doručení prostřednictvím Zásilkovna.cz je obvykle následující pracovní den od předání zásilky přepravci v rámci ČR.

Termín doručení prostřednictvím DPD je obvykle během 2-3 pracovních dní od předání zásilky přepravci v rámci ČR.

V případě zvolení chybného poštovného si vyhrazujeme právo na úpravu poštovného.

Převzetí zboží:

Zboží balíme co nejpečlivěji, aby k Vám dorazilo v pořádku.

Pakliže dojde k poškození zásilky, kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom mohli včas sjednat nápravu.

Poškozený obal zásilky
Při převzetí zásilky prosíme pečlivě zkontrolujte obal.
Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je nepoškozené.
Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu spolu se svým podpisem.
Informujte nás o problému e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky při neporušeném obalu
Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
Zašlete nám prosím fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující (Spotřebitel) má dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od smlouvy. V této lhůtě musí tuto skutečnost oznámit Dodavateli písemně na adresu siti-galanterie@seznam.cz nebo doporučenou poštou na adresu Dodavatele. Podmínkou vrácení zboží je následující:

- zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nesmí být znehodnoceno

- pokud Kupující poruší originální obal u takových výrobků, u něhož se dá předpokládat, že by z hygienických či jiných důvodů nemohlo být dále používáno, není možné jej vrátit.

- spolu s vráceným zbožím je třeba doručit fakturu, dodací list nebo kopii objednávky

- náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník

UPOZORNĚNÍ: Kupující (Spotřebitel) nemůže odstoupit od smlouvy dle § 53 odst. 7 OZ m.j. v případě, že zboží bylo upraveno podle přání Spotřebitele. Odstoupení od smlouvy tedy nemůže být uplatněno na nákup metráže. Děkujeme za pochopení.

7. Reklamace a záruční podmínky:

Záruční lhůta, která je u spotřebního zboží stanovena, pro Kupujícího - Spotřebitele na 24 měsíců a začíná běžet převzetím zboží. Záruční doba pro Kupujícího – Podnikatele se řídí Obchodním zákoníkem.

- jedná-li se o vadu odstranitelnou, má Kupující právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění závady nebo na výměnu vadné části zboží.

- jedná-li se o vadu neodstranitelnou, která brání řádnému užívání zboží, má Kupující právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy

- záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním zboží.

- reklamaci je nutné uplatnit písemně a doručit ji spolu se zbožím na adresu Dodavatele, takovým způsobem, aby přepravou nedošlo k dalšímu poškození zboží

Vyřízení reklamace:

Dodavatel po převzetí reklamace v zákonné lhůtě na reklamaci písemně odpoví a Kupujícímu oznámí způsob řešení reklamace.

8. Ochrana osobních dat

Dodavatel shromažďuje se souhlasem Kupujícího jeho osobní údaje a to jméno, adresu, telefon, email. Tyto údaje slouží k identifikaci zákazníka a správnému doručení objednávek.

Osobní údaje jsou předávány třetí straně - Heureka.cz - za účelem poskytování služby "Ověřeno zákazníky".

 

Odsouhlasením obchodních podmínek je Kupující zařazen do databáze zákazníků a může být informován o probíhajících prodejních akcích a novinkách. Na žádost Kupujícího nebudou e-maily zasílány.

 

 

V Praze dne 1.9.2019 - aktualizováno 1.9.2019

Newsletter Galanterie miXsa

             

Kde nás najdete

Adresa našeho skladu:

Ringhofferovo náměstí 550 , 1.patro

Kamenice u Prahy, 251 68

 

Kontakty
Po - Pá - 9:00 - 14:30
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.